فروش قارچ در زاهدان

فروش قارچ در زاهدان

فروش قارچ در زاهدان

فروش قارچ در زاهدان باتوجه به دسترسی های این شهر می تواند بازار داخلی و صادراتی خوبی داشته باشد. فروشگاه تخصصی پارسی قارچ آماده عرضه ی انواع قارچ و فرآورده های قارچ در استان سیستان و بلوچستان می باشد. این فروشگاه با ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان و پرورش دهندگان مطرح قارچ خوراکی امکان خرید قارچ در زاهدان با قیمت مناسب و عمده را فراهم آورده است.

فروش عمده قارچ در زاهدان

خرید عمده قارچ در زاهدان به صورت فله ای و با بسته بندی های سبدی و کارتنی در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ امکان پذیر می باشد. معمولأ قارچ های سبدی در وزن های 5، 6 و 7 کیلوگرمی و قارچ های کارتنی با وزن 3 و 5 کیلوگرمی عرضه می گردد. تمامی محصولات قارچ فله ای با درجه بندی قارچ سوپر، درجه یک و درجه دو  در وزن های مختلف به صورت عمده به فروش می رسد.

فروش قارچ و محصولات قارچ در زاهدان

امروزه قارچ دکمه ای از جمله محصولات ارزشمند و غنی از ویتامین و پروتئین است که استفاده از آن در برنامه غذایی اکثر خانواده ها دیده می شود. از این رو علاوه بر قارچ دکمه ای، محصولات فرآوری شده از قارچ دکمه ای از جمله قارچ بلنچ شده، ترشی قارچ و قارچ اسلایس شده نیز در شهر زاهدان عرضه می گردد.

با توجه به حجم بالای سفارشات لازم است هموطنان گرامی در استان سیستان و بلوچستان سفارش قارچ را یک تا دو روز قبل به واحد فروش اعلام نمایند.

همچنین در سفارش قارچ بلنچ با توجه به زمان برای آماده سازی و حساسیت مجموعه در ارسال محصول تاز، لازم است بسته به حجم درخواستی سفارش سه روز تا یک هفته قبل به واحد فروش اعلام گردد.

فروش قارچ بلنچ شده در زاهدان

با توجه به تجمع کارخانه های صنایع غذایی مانند کارخانه های سوسیس و کالباس و کنسرو سازی که مصرف کنندگان عمده قارچ بلنچ می باشند این محصول توسط فروشگاه پارسی قارچ در زاهدان به فروش می رسد.

قارچ بلنچ در دو نوع قارچ اسلایس بلنچ شده و قارچ دکمه ای کامل بلنچ شده تولید و عرضه می گردد. بسته به نوع استفاده این محصول امکان تعیین اندازه ی قارچ بلنچ شده قبل از سفارش در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ وجود دارد.

این محصول در بسته بندی حلب و دبه ای با وزن های 10، 20 و 30 کیلویی در زاهدان به صورت عمده به فروش می رسد.

خرید آنلاین قارچ از پارسی قارچ

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ با خرید و فروش آنلاین انواع قارچ خوراکی دکمه ای، قارچ صدفی و قارچ های فرآوری شده همچون قارچ اسلایس شده و قارچ بلنچ شده، ترشی قارچ و ملزومات بسته بندی قارچ به قیمت کارخانه در شهر زاهدان در خدمت مشتریان عزیز می باشد. همچنین این فروشگاه از تولید کنندگان و پرورش دهندگان قارچ خوراکی در زاهدان دعوت به همکاری می نماید. این فروشگاه آماده عرضه قارچ فله ای، کیلویی و بسته بندی شده به سراسر کشور می باشد. خرید قارچ در زاهدان با قیمت ارزان و قیمت های مصوب انجمن قارچ از فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ امکان پذیر می باشد.

از این پس می تواند برای خرید عمده قارچ در زاهدان به وب سایت فروشگاه پارسی قارچ مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نظر خود را بنویسید