تلفن تماس : 09331041004  (پاسخگویی در ساعات اداری از ساعت 8:00 الی 17:00)

برای ارتباط با ما از راه های زیر اقدام نمایید :

ایمیل: info@parsigharch.com

شماره تلگرام و واتس اپ: 09331041004

شماره تلفن ثابت: 03135808160

آدرس فروشگاه

استان: اصفهان، شهرستان : اصفهان، بخش : مرکزی، شهر: اصفهان، محله: پروین، کوچه محمدی 51 [48]، خیابان سپیده کاشانی، پلاک: 316.0، طبقه: 1، واحد: 1

اطلاعات پارسی قارچ

ما جمعي از توليد کنندگان قارچ خوراکی و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات کشور در راستاي حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان، بر آن شديم تا با در هم آميختن تکنولوژي و طبيعت حساس و مثمر اين صنعت بتوانيم راه را براي رفع چالش​هاي مطرح در این صنعت هموار نماييم. پارسی قارچ با ارائه طیف گسترده‏‌ای از تولیدات معتبرترین برند های تولید قارچ و محصولات مرتبط کشور و با همکاری نزدیک با این تولید ‏کنندگان مطرح در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با سلایق متفاوت را برآورده سازد.

پارسی قارچ مرجع تخصصی بررسی و آشنایی با انواع قارچ خوراکی  و محصولات مرتبط و فروش اینترنتی این محصولات در ایران است. انواع مختلف قارچ خوراکی با تنوعی بی‌نظیر در بسته بندی های متنوع از محصولات تولیدی بهترین برندهای مطرح در پارسی قارچ عرضه می‏‏‏‌شود. پارسی قارچ در تلاش برای در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی قارچ خوراکی در ایران با تنوعی بسیار بالا از تولیدات بهترین تولید کنندگان قارچ خوراکی، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کاربران و مشتریان پارسی قارچ می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای بهترین انتخاب قارچ خوراکی مورد نظر خود، وب سایت پارسی قارچ (parsigharch.com) را بررسی نموده و با حداکثر اطمینان محصول  مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمايند. ما بر اين باوريم که همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پارسی پارسی قارچ می‌باشد.