بررسی بازار فروش قارچ بسته بندی در ایران

فروش قارچ بسته بندی دکمه ای در ایران

بررسی بازار فروش قارچ بسته بندی در ایران

امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که مصرف قارچ دکمه ای سفید چه جایگاهی در رژیم غذایی سالم و اصولی خانواده ها دارد. خرید قارچ و مصرف قارچ در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته است و همین موضوع باعث شده که کسب و کار های مربوط به تولید قارچ و فروش قارچ رشد خوبی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم بازار خرید و فروش قارچ، خصوصا فروش قارچ بسته بندی شده را مورد بررسی قرار دهیم.

بازار فروش قارچ بسته بندی در کشور

همان‌ طور که در مقدمه ‌ی این مقاله نیز عنوان شد، امروزه استفاده از قارچ در رژیم ‌های مختلف غذایی به ‌دلیل فواید متعدد آن، بسیار بیشتر از گذشته متداول شده است. به همین دلیل است که پرورش و فروشِ قارچ به یکی از مشاغل پرطرفدار و البته پرسود تبدیل شده است.

اما موضوعی که می ‌تواند به یک چالش برای تولید کنندگان قارچ خوراکی تبدیل شود، نحوه‌ی فروش آن است. این موضوع همچنین برای افرادی که به تازگی می ‌خواهند وارد بازار فروش قارچ شوند نیز یکی از دغدغه‌ های اصلی است.

مهم‌ترین نحوه‌ی فروش قارچ دکمه ای سفید در داخل کشور و به ‌خصوص برای افرادی که به‌ تازگی پرورش قارچ را شروع کرده‌اند و یا تولید انبوه ندارند، فروش میدانی این محصول است.

بازار هدف شما تمامی سوپرمارکت‌ ها، رستوران‌ ها و همچنین میوه فروشی‌ های شهر خواهد بود.

فروش قارچ دکمه ای بسته بندی

خرید و فروش قارچ بسته بندی شده در بازار

اولین قدم شما برای فروش قارچ بسته ‌بندی این است که یک لیست از بازارهای هدف خود تهیه کرده و برای پرزنت محصول خود به‌ صورت حضوری به هر یک از آنها مراجعه کنید.

همچنین اگر در تهران و یا سایر کلان شهرهای کشور زندگی می ‌کنید، بهتر است برای منظم کردن روندِ مذاکره برای فروش محصولتان، به ‌صورت منطقه به منطقه عمل کنید. به‌ عبارت دیگر مغازه ‌های یک منطقه را رصد کرده و سپس به منطقه ‌ی بعدی بروید.

به یاد داشته باشید که کیفیت، مهم‌ترین ابزاری است که در کنار قیمت متعادل و رقابتی، در دست دارید. بنابراین لازم است تا هم قیمت قارچ را در بازار در دست داشته باشید و هم کیفیت مناسبی هم در محصول و هم در بسته‌ بندی ارائه کنید.

همچنین باید پذیرفت که شما اولین نفری نیستید که در این راه قدم می ‌گذارید. بنابراین رقبای شما احتمالاً توانسته اند درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص دهند.

برای فروش قارچ بسته بندی دکمه ای چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای اینکه بتوانید در این بازار پر رقابت اولاً باقی بمانید و در ثانی به فروش مناسبی دست پیدا کنید، دو ابزار کیفیت و تداوم در اختیار شما است.

اگر بخواهیم به صورت عملیاتی به این موضوع نگاه کنیم، باید گفت که در اولین قدم باید محصولات خود را با قیمتی کمتر به بازار عرضه کنید تا بتوانید جایگاهی در بازار پیدا کنید.

همزمان باید بر روی برندسازی و تبلیغات خود نیز کار کنید. برند یکی از عوامل مهمی است که باعث می‌شود نامِ شما در ذهن‌ ها باقی بماند.

بعد از مدتی حتماً برای خود مشتریانی پیدا کرده‌اید. در این مرحله علاوه بر برندسازی و پیدا کردن مشتریان جدید، باید طوری برنامه‌ ریزی کنید که مشتریان قبلی به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

برای این منظور باید کیفیت محصولات و بسته‌ بندی خود را حفظ کنید و همچنین در ارائه‌ ی محصول به مشتریان کاملاً منظم رفتار کنید. در این صورت خواهید توانست هم مشتریان قبلی را حفظ کنید و هم به بازارهای جدیدی دست پیدا کنید.

از طرف دیگر، پیشرفت تکنولوژی نیز باعث شده است تا بتوانید محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانید.

اخیراً نیز وب سایت‌ هایی راه اندازی شده است که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا قارچ خود را به‌ صورت مستقیم به فروش برسانید.

پارسی قارچ نیز یکی از همین وب سایت‌ ها است. به‌ عبارت دیگر در صورتی‌ که از خدمات این وب سایت‌ ها استفاده کنید، علاوه بر اینکه می‌توانید بازار قبلی خود را حفظ کنید، همچنین خواهید توانست سرریز محصولات خود را نیز به فروش برسانید.

بازار فروش قارچ بسته بندی دکمه ای

قیمت قارچ بسته بندی

همان‌ طور که در قسمت قبلی این مقاله اشاره شد، برای شروع کار فروش قارچ، باید قیمت انواع قارچ، از جمله قارچ دکمه‌ا ی بسته‌ بندی که یکی از پر متقاضی ‌ترین انواع قارچ‌ ها است را به ‌صورت کامل رصد کنید تا بتوانید محصولات خود را با قیمت‌ هایی درست و رقابتی به بازار عرضه کنید.

همچنین در قیمت ‌گذاری انواع قارچ، از جمله قارچ بسته ‌بندی صادراتی، توجه به نکات مختلفی ضروری است. به ‌عنوان نمونه در نظر داشته باشید که در نیمه‌ ی دوم سال، معمولاً قیمت قارچ کمتر از نیمه‌ ی اول سال است.

دلیل این موضوع نیز تولید بیشتر قارچ در 6 ماهه ‌ی دوم سال است. با توجه به اینکه قیمت قارچ دقیقاً از قوانین عرضه و تقاضا پیروی می‌کند، این موضوع سبب می‌شود تا در نیمه‌ ی اول سال بتوانیم قارچ ‌های تولیدی خود را با قیمت بیشتری به فروش برسانیم.

دلیل دیگری که باعث کاهش قیمت قارچ بسته‌ بندی در نیمه‌ ی دوم سال م ی‌شود این است که در 6 ماهه‌ی دوم سال به ‌دلیل کاهش دمای هوا، ماندگاری قارچ بسیار بیشتر از نیمه ‌ی اول سال است.

موارد دیگری مانند حجم قارچ تولیدی، نوع بست ه‌بندی، کم یا زیاد بودن فاصله تا محل فروش و … نیز از جمله موارد دیگری هستند که در قیمت فروش قارچ بسته ‌بندی مؤثرند.

با توجه به توضیحات ارائه شده، شما باید بتوانید به ‌صورت روزانه از قیمت دقیق قارچ مطلع شوید. برای این منظور می‌توانید علاوه بر بررسی قیمت قارچ در وب سایت پارسی قارچ، از لیست قیمت روزانه قارچ که در پیج اینستاگرام پارسی قارچ نیز ارائه می شود استفاده کنید.

خرید و فروش قارچ بسته بندی دکمه ای سفید

جمع‌ بندی

امروزه استفاده از قارچ با توجه به مزیت ‌های زیاد آن در بین خانوارهای ایرانی بسیار متداول شده است. به همین دلیل است که پرورش قارچ نیز به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است.

اما همانند دیگر حوزه‌ها، هنگامی که محصولی را تولید می ‌کنید، باید به فروش آن هم فکر کنید. هیچ بیزینسی بدون فروش نمی‌تواند به موفقیت دست پیدا کند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در مورد فروش قارچ بسته ‌‎بندی و نکاتی که در این مورد به آن نیاز دارید به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

خرید قارچ بسته بندی از پارسی قارچ

قارچ بسته بندی

قارچ دکمه ای بسته بندی 800 گرمی

99,000 تومان
یکی از محصولات پر طرفدار شرکت های تولید و پرورش قارچ، قارچ های بسته بندی شده هستند. قارچ دکمه ای بسته بندی 800 گرمی از قارچ های سوپر دستچین شده که از ممتاز ترین کیفیت های قارچ به حساب می آیند. حداقل مقدار خرید قارچ بسته بندی 800 گرمی از فروشگاه پارسی قارچ، 5 بسته در نظر گرفته شده است. قارچ های بسته بندی شده مناسب برای مصارف خانگی و…
قارچ بسته بندی 400 گرمی

قارچ دکمه ای بسته بندی 400 گرمی

45,000 تومان
قارچ دکمه ای بسته بندی در ظروف مخصوص بسته بندی پلی پروپیلین یا پلی استایرن عرضه می گردد و داخل آن از قارچ سوپر با کیفیت بالا پر می شود. ظروفی که برای قارچ بسته بندی استفاده می شوند حجم های مختلفی دارند و در انواع 200، 400، 800 و 1000 گرمی تولید می شوند. تمامی قارچ هایی که در بسته بندی قرار داده می شوند دستچین هستند و تقریبا…

قارچ دکمه ای بسته بندی 1000 گرمی

112,000 تومان
یکی دیگر از محصولات قارچ بسته بندی فروشگاه پارسی قارچ، قارچ دکمه ای 1000 گرمی است که از برترین و ممتازترین قارچ های دکمه ای سفید تهیه شده است. قارچ بسته بندی 1000 گرمی را می توانید برای مصرف روزانه قارچ تهیه نمایید و یا به صورت عمده برای مصارف فروشگاه ها و سوپر مارکت ها تهیه نمایید. قارچ های دکمه ای که برای ظروف بسته بندی انتخاب می شوند…
قارچ بسته بندی

قارچ دکمه ای بسته بندی 200 گرمی

25,000 تومان
قارچ دکمه ای 200 گرمی از سری محصولات قارچ دکمه ای بسته بندی شده می باشد که در ظروف بسته بندی های پلاستیکی (PP، PS) با روکش نایلنی به فروش می رسد. قارچ بسته بندی 200 گرمی از کیفیت عالی برخوردار است و با قارچ های دکمه ای سوپر دستچین شده عاری از هر گونه آلودگی تهیه می شود. حداقل مقدار فروش قارچ دکمه ای بسته بندی 200 گرمی در…

نظر خود را بنویسید