بررسی قیمت قارچ در نیمه اول سال

بررسی قیمت قارچ در نیمه اول سال

بررسی قیمت قارچ در نیمه اول سال

در این مقاله قصد داریم به بررسی تغییر روزانه قیمت قارچ در نیمه اول سال بپردازیم. باتوجه به این که تولید قارچ در کشور افزایش یافته است و خرید و فروش قارچ دکمه ای رونق گرفته است، بازار خرید قارچ به شدت رقابتی شده و عوامل مختلفی بر قیمت قارچ تاثیرگذار است. علاوه بر این، تغییرات قیمت قارچ در نیمه اول و دوم سال باعث شده که خرید و فروش قارچ را در فصل های مختلف تحت تاثیر قرار دهد. از این رو سعی نموده ایم در این مقاله به بررسی کامل تغییرات قیمت قارچ دکمه ای در طول سال بپردازیم.

قیمت روزانه قارچ دکمه ای

در حال حاضر میزان تولید قارچ در کشور به شدت افزایش پیدا کرده است و رتبه خوبی در بازار قارچ جهانی پیدا کرده است. پرورش و تولید قارچ اصولی می تواند سودآوری خوبی برای تولید کننده های قارچ داشته باشد. از این رو فعالیت در این صنعت چه به عنوان تولید کننده و چه به عنوان فروشنده قارچ، مسیری رو به پیشرفت دارد.

قیمت قارچ خوراکی دکمه ای به صورت روزانه اعلام می شود و در استان های مختلف کشور باتوجه به میزان تولید قارچ هر استان نسبتا متغیر است. البته عواملی همچون نهاده های تولید، کیفیت قارچ، میزان تولید و تقاضای قارچ و قیمت ظروف بسته بندی قارچ بر قیمت آن تاثیرگذار است.

لیست قیمت قارچ در نیمه اول سال

تولید و عرضه قارچ به بازار فروش قارچ در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد. باتوجه به این که بازار خرید قارچ عمده همیشه در جریان است تغییرات قیمت قارچ در طول سال خرید عمده قارچ را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی قیمت قارچ در نیمه اول سال نسبت به قیمت قارچ در نیمه دوم سال بالاتر است.

طبق آمارهای ثبت شده از تولیدکنندگان قارچ خوراکی میزان تولید قارچ دکمه ای در نیمه اول سال و فصول گرم سال کاهش پیدا می کند و از طرفی به علت گرمای هوا، ماندگاری و دوام قارچ ها کاهش پیدا می کند به همین خاطر خرید و فروش قارچ با حساسیت بیشتری انجام می شود علاوه بر این تقاضا برای خرید عمده قارچ در نیمه اول سال به شدت افزایش پیدا می کند و تمامی این موارد موجب بالا رفتن قیمت قارچ در نیمه اول سال می شود.

بررسی قیمت قارچ دکمه ای

قیمت های قارچ در نیمه دوم سال

پرورش و تولید قارچ دکمه ای در نیمه دوم سال افزایش پیدا می کند، آب و هوای نسبتا خنک باعث افزایش ماندگاری قارچ ها می شود، به همین دلیل بازار قارچ در نیمه دوم سال پربارتر و قارچ بیشتری در دسترس است. اما قیمت قارچ در نیمه دوم سال کاهش بیشتری نسبت به نیمه  اول سال دارد و علت آن تقاضای خرید پایین نسبت به فصول گرم سال است.

نوسان قیمتی قارچ خوراکی

همانطور که گفته شد عوامل متعددی بر قیمت قارچ و یا حتی تولید قارچ تاثیرگذار است. یکی از اصلی ترین عامل تاثیرگذار بر تولید قارچ و قیمت آن، کمپوست است. قیمت کمپوست نقش مهمی در میزان تولید قارچ و قیمت تمام شده قارچ در بازار داخلی دارد. کمپوست یکی از نهاده های ضروری تولید قارچ به حساب می آید و در نوسانات قیمت قارچ نقش اساسی دارد. به همین خاطر لیست قیمت قارچ در طول سال معمولا در حال نوسان است. عرضه و تقاضای خرید قارچ نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر نوسان قیمت قارچ خوراکی در کشور می باشد.

برای آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت قارچ می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید: 👇🏻

عوامل موثر بر قیمت قارچ

قیمت روزانه قارچ در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ با هدف عرضه مستقیم قارچ خوراکی از کارخانه و تولید کننده به دست خریداران قارچ و مصرف کنندگان قارچ، جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان قارچ خوراکی، اقدام به فروش قارچ با قیمت عمده نموده است و سعی در تعدیل قیمت قارچ در بازار دارد. قیمت قارچ و انواع محصولات قارچ از جمله بلانچ قارچ، اسلایس قارچ، ترشی قارچ و کنسرو قارچ در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ با قیمت عمده درج گردیده است.

همین الان به فروشگاه پارسی قارچ مراجعه کنید و انواع قارچ خوراکی را در بسته بندی های مختلف با امکان مقایسه لیست قیمت مشاهده نمایید.

نظر خود را بنویسید