فروش عمده قارچ در تهران

فروش عمده قارچ در تهران

فروش عمده قارچ در تهران

استان تهران با جمعیت بالای 13 میلیون نفر از مصرف کنندگان عمده قارچ خوراکی می باشد و فروش عمده قارچ در تهران با قیمت ارزان از دغدغه های بسیاری از مصرف کنندگان این محصول کشاورزی می باشد.

باید اشاره کرد که این استان از تولید کنندگان برتر قارچ دکمه ای در ایران می باشد.

با این حال دسترسی راحت و با قیمت کارخانه برای بسیاری از مصرف کنندگان امکان پذیر نمی باشد.

از این رو وجود سامانه ی متمرکز فروش قارچ خوراکی با قیمت های مشخص و تحت نظارت انجمن های قارچ می تواند کمک بسیار زیادی به تعدیل قیمت ها و دسترسی همگانی به این محصول پر مصرف باشد.

همچنین تولید کنندگان نیز می توانند با قرار دادن محصولات خود در سامانه، فروش قارچ تولیدی خود را بالا ببرند و علاوه بر این بازار هدف خود را در کل ایران گسترش دهند.

فروش عمده قارچ در تهران در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ سامانه ی تخصصی عرضه انواع قارچ خوراکی و محصولات مرتبط با قارچ می باشد که تمامی محصولات را با قیمت کارخانه عرضه می کند.

تمامی کارخانه های تحت قرار داد با فروشگاه اینرنتی پارسی قارچ از تولید کنندگان برتر قارچ خوراکی در سطح کشور می باشند که دارای مجوز تولید و گواهی بهداشت می باشند.

محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ با درجه کیفیت های گوناگون قابل عرضه می باشد.

با توجه به حجم بالای سفارشات لازم است هموطنان گرامی در استان تهران سفارش قارچ را یک تا دو روز قبل به واحد فروش اعلام نمایند.

همچنین در سفارش قارچ بلنچ با توجه به زمان برای آماده سازی و حساسیت مجموعه در ارسال محصول تاز، لازم است بسته به حجم درخواستی سفارش سه روز تا یک هفته قبل به واحد فروش اعلام گردد.

محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ برای استان تهران به شرح زیر می باشد:

قارچ دکمه ای سفید

1- فروش عمده قارچ دکمه ای فله ای در تهران

قارچ دکمه ای فله ای به صورت دایکات، سبدی و جعبه ای در تهران با قیمت کارخانه به فروش می رسد. به طور کلی قارچ های دایکات دارای بسته بندی ممتاز تر و کیفیت بالاتری می باشند.

این بسته بندی ها در وزن 3، 5،6، 8 و 10 کیلویی عرضه می گردد. معمولا قیمت بسته بندی در سبد از کارتن مقداری کمتر است. بسته بندی های دایکات بسته بندی لوکس است و برای صادرات قارچ نیز مناسب می باشد.

2-فروش قارچ دکمه ای بسته بندی در تهران

قارچ های دکمه ای ممتاز در بسته بندی با وزن های 200 گرم تا یک کیلوگرمی در تهران به فروش می رسد. ظروف بسته بندی قارچ می تواند از جنس پلی پروپیلن و پلی استایرن باشد و معمولا ظروف پلی پروپیلن کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

خرید قارچ دکمه ای بسته بندی بیشتر توسط عمده فروش ها در میادین میوه و تره بار و یا سوپر مارکت های بزرگ جهت خورده فروشی انجام می شود. فروش عمده قارچ بسته بندی با توجه به وزن بسته ها معمولأ در جعبه های 8، 12، 30 و 40 انجام می شود.

قارچ بسته بندی تازه

3-فروش قارچ اسلایس در تهران

قارچ اسلایس یا قارچ ورقه ای محصولی بسیار پرطرفدار است که بیشتر توسط کارخانه های صنایع غذایی، رستوران ها و فست فودها مصرف می شود.

فروش عمده قارچ اسلایس درتهران به صورت بسته بندی و فله ای انجام می شود. این محصول با درجه کیفیت سوپر، درجه یک ودرجه دو عرضه می گردد. قارچ اسلایس فله ای معمولأ با بسته بندی سبدی به فروش می رسد.

4-فروش قارچ بلنچ شده در تهران

با توجه به تجمع کارخانه های صنایع غذایی مانند کارخانه های سوسیس و کالباس و کنسرو سازی که مصرف کنندگان عمده قارچ بلنچ می باشند این محصول توسط فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در تهران به فروش می رسد.

قارچ بلنچ در دو نوع قارچ اسلایس بلنچ شده و قارچ دکمه ای کامل بلنچ شده تولید و عرضه می گردد. بسته به نوع استفاده این محصول امکان تعیین اندازه ی قارچ بلنچ شده قبل از سفارش در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ وجود دارد.

این محصول در بسته بندی حلب و دبه ای با وزن های 10، 20 و 30 کیلویی در تهران به صورت عمده به فروش می رسد.

5- فروش قارچ صدفی در تهران

قارچ صدفی از قارچ های خوراکی است که در ایران به صورت محدود پرورش داده می شود. امکان فروش قارچ صدفی در تهران با هماهنگی قبلی وجود دارد. خرید قارچ صدفی بیشتر توسط فست فود ها به جهت پخت قارچ صدفی سوخاری انجام می شود.

فروشگاه عمده فروشی قارچ پارسی قارچ آماده همکاری با عمده فروشان قارچ خوراکی در سراسر کشور می باشد، برای اطلاع از شرایط خرید قارچ عمده بروی تصویر زیر کلیک کنید: 👇🏻

ارسال عمده قارچ به سراسر ایران

فروش عمده قارچ در تهران در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ هم اکنون آمادگی خدمات رسانی و فروش قارچ و انواع محصولات مرتبط با قارچ همچون قارچ بلنچ، قارچ اسلایس و … را دارد.

خرید قارچ در تهران با قیمت ارزان و قیمت های مصوب انجمن قارچ از فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ امکان پذیر می باشد

برای خرید قارچ در تهران، فروش قارچ در تهران و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09331041004

نظرات (7)

علی

سلام ما به تازگی کارخانه قارچ در اهواز تاسیس کردیم میخواستم ببینم چجوری میشه با پارسی قارچ همکاری کرد

    مدیر سایت

    لطفا با ما تماس بگیرید و پس از عقد قرارداد محصولات شما در سامانه ما به فروش خواهد رسید.

حسن مردانی

سلام
من تولید کننده ی قارچ صدفی بلنچ شده هستم
شماره تماس8237

حسن مردانی

سلام
من تولید کننده ی قارچ صدفی تازه و قارچ صدفی بلنچ شده و مربای قارچ هستم

حسین آماده

سلام و خسته نباشید خاستم بدونم من بعد از راه اندازی سالن میتونیم با شما همکاری برای فروش قارچ ها داشته باشم من از لرستان هستم ممنونم

امیر

خریدار قارچ عمده هستم

مسعود روحانی

سلام من مشهد هستم و آماده ی همکاری با یه مجموعه ی قوی هستم حدود ،۵۰ تا ویزیتور دارم جهت پخش در مشهد اگه سالنداری هست که بتونه قارچ خوب تولید کنه و تامین کنه با من تماس بگیره

نظر خود را بنویسید