خرید عمده قارچ در یزد

خرید عمده قارچ در یزد

خرید عمده قارچ در یزد

یزد از جمله استان ها با مقدار تقاضای بالای قارچ می باشد و خرید عمده قارچ در یزد با قیمت مناسب از دغدغه های فروشگاه ها و عرضه کنندگان تره بار می باشد.

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ فروشگاهی مطمئن در زمینه عرضه انواع قارچ خوراکی در شهر یزد می باشد. این فروشگاه در ارتباط با کارخانه ها و تولید کنندگان برتر قارچ خوراکی تلاش می کند که برترین و ممتاز ترین محصولات را در یزد عرضه نماید.

خرید عمده قارچ در یزد

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ از جمله قارچ های خوراکی تازه و فرآورده های قارچ به قیمت کارخانه و با نازل ترین قیمت در یزد عرضه می گردد.

لازم است به جهت خدمت رسانی بهتر تمامی سفارشات یک تا دو روز قبل از زمان تحویل به واحد فروش اعلام گردد.

در هنگام سفارش نوع، درجه کیفیت و میزان سفارش به طور دقیق توسط مشتری ثبت می گردد و چنانچه محصول ارسال شده با محصول سفارشی مطابقت نداشته باشد تمامی بار مرجوع و وجه پرداختی بازگشت داده می شود.

خرید انواع محصولات شرکت پارسی قارچ به شرح زیر در شهر یزد امکان پذیر می باشد:

1- خرید عمده قارچ دکمه ای فله ای در یزد

عرضه ی قارچ فله ای در یزد با درجه کیفیت ممتاز تا درجه دو امکان پذیر می باشد. قارچ دکمه ای فله ای به دو صورت کارتنی (معمولأ با وزن 5 کیلوگرم) و سبدی (معمولا با وزن 5، 6، 8 و 10 کیلوگرم) به فروش می رسد.

2-خرید قارچ دکمه ای بسته بندی در یزد

قارچ دکمه ای بسته بندی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ از برندهای معتبر و مطرح دارای گواهی تولید و بهداشت عرضه می گردد. این محصولات از برترین و ممتازترین قارچ های دکمه ای تهیه می شود. قارچ های بسته بندی معمولأ با وزن 200، 400 و 1000 عرضه می گردد.

3-خرید قارچ اسلایس در یزد

قارچ اسلایس شده یا قارچ ورقه ای از محصولات جانبی تهیه شده در کارخانه های تولید و پرورش قارچ است. این محصول به صورت بسته بندی برای مصارف خانگی و فله ای برای مصرف در کارخانه های تولید مواد غذایی، فست فود ها و رستوران ها تولید و عرضه می گردد.

قارچ های دکمه ای با درجه کیفیت های گوناگون اسلایس و ورقه ای می شود و با قیمت گوناگون عرضه می گردد.

4-خرید قارچ اسلایس بلنچ شده در یزد

قارچ های دکمه ای پس از اسلایس شدن طی فرآیندی بلنچ شده و به صورت دبه ای یا حلب به فروش می رسد. فرآیند بلنچینگ موجب بالا رفتن زمان ماندگاری، سفید شدن و نیمه پز شدن قارچ می شود.

این محصول مورد استقبال کارخانه های کنسرو سازی، کارخانه های فرآوری گوشت، رستوران ها و فست فود ها می باشد. قارچ اسلایس بلنچ با درجه کیفیت ها و بسته بندی گوناگون در یزد عرضه می گردد.

5- خرید قارچ دکمه ای بلنچ شده در یزد

قارچ دکمه ای بلنچ شده از محصولات فرآوری شده قارچ دکمه ای می باشد. این محصول نیز توسط کارخانه های کنسرو سازی و کارخانه های فرآوری گوشت به مقدار زیادی استفاده می شود.

این محصول بدون طعم می باشد و قابل استفاده در اواع صنایع غذایی را دارد. قارچ دکمه ای بلنچ شده با سه درجه کیفیت ممتاز، درجه یک و درجه دو در یزد عرضه می گردد.

6-خرید قارچ صدفی در یزد

قارچ صدفی از انواع قارچ های خوراکی با طعم بی نظیر و خواص فراوان است. این قارچ توسط برندهای معتبر تولید و به صورت فله ای و بسته بندی در یزد عرضه می گردد. به دلیل کم بودن حجم تولید این قارچ لازم است قبل از خرید با واحد فروش هماهنگی های لازم انجام شود.

خرید عمده قارچ از فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در شهر یزد

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ آماده خدمت رسانی و عرضه انوع قارچ خوراکی با قیمت کارخانه در یزد می باشد. تمامی محصولات خریداری شده در شهر یزد تحویل داده خواهد شد.

برای کیفیت خدمت رسانی لازم است سفارشات قارچ یک تا دو روز قبل و سفارشات قارچ بلنچ سه تا چهار روز قبل به واحد فروش اعلام گردد.

برای خرید قارچ و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید

با دفتر فروش پارسی قارچ تماس بگیرید.

نظرات (3)

فرزادنعمتی

سلام وقت بخیر
من میدان تره بارمرکزی یزد هستم قارچ لوکس وجعبه ای میخام
روزانه 20تا30عدد بصورت نقدهم میخرم اگه امکانش هست تاباهم کارکنیم
09171066531فرزادنعمتی

    مهشید رزمخواه

    سلام و عرض ادب. بله لطفا برای ثبت سفارش با شماره تماس های فروشگاه تماس بگیرید.

علیرضا

سلام قارچ مجیک ماشروم میخواستم اگه دارید به من زنگ بزنید

نظر خود را بنویسید