خرید عمده قارچ در کرمان

خرید عمده قارچ در کرمان

خرید عمده قارچ در کرمان

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ آماده ارائه خدمات و فروش عمده قارچ در کرمان می باشد. این فروشگاه انواع قارچ خوراکی و محصولات فرآوری شده ی قارچ از برندهای معتبر را در شهر کرمان عرضه می کند.

تمامی محصولات قارچ دکمه ای و فرآورده های قارچ از جمله قارچ بلانچ شده، کنسرو قارچ، ترشی قارچ، قارچ خشک، پودر قارچ و حتی نهاده های تولید قارچ همچون خاک پوششی بستر قارچ و کمپوست قارچ نیز قابل عرضه و ارسال به شهر کرمان می باشد.

خرید عمده قارچ در کرمان از فروشگاه پارسی قارچ

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ آماده خدمت رسانی و فروش عمده قارچ در کرمان با قیمت کارخانه می باشد. به جهت خدمت رسانی بهتر ضروری است تمامی سفارشات یک تا دو روز قبل از زمان تحویل به واحد فروش اعلام گردد.

قابل ذکر است کیفیت و نوع سفارش باید توسط مشتری به صورت دقیق، مشخص گردد. خرید انواع محصولات قارچ فروشگاه پارسی قارچ به شرح زیر در شهر کرمان امکان پذیر می باشد:

1- خرید عمده قارچ دکمه ای فله ای در کرمان

خرید عمده قارچ در کرمان به صورت فله ای و با بسته بندی سبدی و جعبه ی در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ امکان پذیر می باشد. معمولأ قارچ های سبدی در وزن های 10، 5 و 6 کیلوگرمی و قارچ های کارتنی با وزن 3 و 5 کیلوگرمی عرضه می گردد.

تمامی محصولات قارچ فله ای با درجه کیفیت های سوپر، درجه یک و درجه دو با وزن های مختلف عرضه می گردد. بسته بندی سبدی یا کارتنی قارچ ها به انتخاب مشتری در نظر گرفته می شود.

2- خرید عمده قارچ دکمه ای بسته بندی در کرمان

قارچ دکمه ای بسته بندی تهیه شده از قارچ ممتاز در بسته بندی های پلی پروپیلن و پلی استایرن در کرمان فروش می رسد. معمولا وزن قارچ های بسته بندی شده 200، 400 و 1000 گرم می باشد. این محصول در جعبه های کارتنی بسته بندی و ارسال می گردد.

قارچ دکمه ای بسته بندی

3- خرید عمده قارچ دکمه ای بلنچ شده در کرمان

قارچ دکمه ای بلنچ شده نیز از محصولات فرآوری شده قارچ دکمه ای می باشد که بیشتر توسط کارخانه های فرآوری گوشت همانند کارخانه های تولید سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با سه درجه کیفیت و در بسته بندی حلب و دبه ای در شهر کرمان به فروش می رسد.

خرید قارچ دکمه ای بلنچ شده به دلیل ماندگاری بالایی که دارد نسبت به قارچ خام حمل و نقل آسان تری دارد و دوام بیشتری خواهد داشت. از این رو برای خرید قارچ بلنچ شده می توانید از طریق وب سایت تخصصی پارسی قارچ اقدام نمایید.

4- خرید عمده قارچ اسلایس بلنچ شده در کرمان

قارچ اسلایس بلنچ شده از محصولات فرآوری شده از قارچ اسلایس دکمه ای می باشد که زمان ماندگاری بالایی دارد. این محصول در بسته بندی های دبه ای و حلب در شهر کرمان به فروش می رسد. قابل ذکر است که بسته بندی حلب دارای زمان ماندگاری بیشتری می باشد.

آن دسته از خریداران عمده قارچ در کرمان و یا فروشندگان قارچ در کرمان می توانند برای خرید قارچ اسلایس بلنچ شده به وب سایت فروشگاهی پارسی قارچ مراجعه نمایند و خرید قارچ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایند.

5- خرید قارچ اسلایس در کرمان

قارچ اسلایس شده یا قارچ ورقه ای با بسته بندی های گوناگون و به صورت قارچ اسلایس فله ای و قارچ اسلایس بسته بندی در شهر کرمان به فروش می رسد. قارچ اسلایس فله ای با سه درجه کیفیت گوناگون قابل عرضه می باشد.

برای خرید قارچ اسلایس در وزن های مختلف و کیفیت های قارچ اسلایس سوپر، درجه یک و درجه دو می توانید به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

6- خرید قارچ صدفی در کرمان

قارچ صدفی از انواع قارچ های خوراکی است که توسط برندهای معتبر تولید و در فروشگاه پارسی قارچ عرضه می گردد. قارچ صدفی را می توان به صورت بسته بندی و یا فله ای با وزن های مختلف سفارش داد. مصرف قارچ صدفی به دلیل پروتئین و ویتامین های مختلف فواید بسیاری دارد.

از این رو خرید قارچ صدفی و قرار دادن آن در برنامه غذایی می تواند ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین نماید.

خرید عمده قارچ از فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در شهر کرمان

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در تعامل نزدیک با انجمن های قارچ و کارخانه های تولید و پرورش قارچ خوراکی آماده عرضه و فروش قارچ به قیمت کارخانه در شهر کرمان می باشد. تمامی محصولات خریداری شده در شهر کرمان تحویل داده خواهد شد. قیمت قارچ اعلام شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ طبق مصوبات انجمن قارچ و به قیمت کارخانه می باشد.

برای خرید قارچ در کرمان، فروش قارچ در کرمان، همکاری با پارسی قارچ و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به روش های زیر عمل نمایید.

1- ثبت سفارش و خرید اینترنتی قارچ از وب سایت فروشگاه parsigharch.com

2- با کارشناسان فروش پارسی قارچ در واتس اپ در ارتباط باشید

نظرات (3)

حسین

سلام
ببخشید شما قارچ هم میخرید؟

    Master

    بله، تولیدکنندگان قارچ می توانند محصولات خود را در سامانه ی ما به فروش برسانند

مجتبی

با سلام من بذر قارچ صدفی میخوام. ۲ ، ۳ کیلو چطور تهیه کنم شما بذر ارسال میکنید؟؟

نظر خود را بنویسید