بهترین روش خرید و فروش قارچ

بهترین روش خرید و فروش قارچ

بهترین روش خرید و فروش قارچ

پرورش و تولید قارچ یکی از بهترین‌ راه ‌های ممکن برای راه‌ اندازی یک کسب و کار موفقیت ‌آمیز است‌. پس از مرحله تولید و پرورش قارچ، بهترین روش برای خرید و فروش قارچ، بدون شک می تواند بستر اینترنت و فضای مجازی باشد. قارچ های خوراکی، جزء جدایی ناپذیر سفره ‌ها و غذاهای ایرانی بوده و هستند. با توجه به خاصیت‌ هایی که قارچ داشته و منبع غنی از پروتئین است، به شدت به فروش می‌ رسد. اگر تاکنون به مسئله تولید قارچ و خرید و فروش قارچ فکر نکرده ‌اید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. امروز برایتان خواهیم گفت که بهترین روش خرید و فروش قارچ در ایران چیست و چگونه می ‌توانید از خرید و فروش قارچ درآمد مطلوبی به دست بیاورید، همراه ما باشید.

اهمیت پرورش قارچ در ایران

اگر در خانه خود انباری و زیرزمینی دارید که بدون مصرف است، بهترین راهکار استفاده از آن ‌ها پروش و تولید قارچ است. آیا تا به حال به پروش و خرید و فروش قارچ فکر کرده‌اید؟ پرورش قارچ در ایران نیازمند به سرمایه آنچنانی ندارد و اگر مکان مورد نظر را برای پرورش در دسترس داشته باشید، با یک سرمایه‌ نسبتاً اندک می ‌توانید تولید و پروش قارچ را شروع کنید. جالب است بگوییم که می ‌توانید در سال، پنج بار محصول و قارچ‌ ها را برداشت کرده و به فروش برسانید.

نحوه پروش قارچ در ایران

برای پرورش قارچ قبل از هر چیزی به یک سالنی مانند زیرزمین، زیرپله یا انباری نیاز دارید، حتی یک سالن ۴۰ متری نیز برای پروش قارچ مناسب است‌. پس از آماده کردن و در نظر گرفتن مکان پرورش باید به فکر خرید تجهیزات سالن قارچ باشید. پس از خرید تجهیزات مناسب از جمله بسترهای پرورش، خاک مناسب، کمپوست، کود و… باید مراحل زیر را طی کنید.

بهترین روش خرید و فروش قارچ

مراحل تولید قارچ

1- ضد عفونی کردن سالن پرورش

2- ورود کمپوست به سالن پرورش و چیدن آن ‌ها در قفسه ‌های پرورش

3- میسلیوم رانی یا پنجه دوانی

4- بریدن کیسه ‌های روی بلوک ‌ها و تخته کوبی

5- خاک دهی و آبیاری خاک مناسب

6- کشیدن روزنامه به روی بستر خاک مرطوب

7- رافلینگ و پنجه‌ کشی

8- برداشتن روزنامه ‌ها و شوک ‌دهی روز اول

9- شوک ‌دهی روز دوم

10- شوک‌ دهی روز سوم

11- مرحله اول محصول دهی

12- مرحله دوم محصول دهی

13- مرحله سوم محصول دهی

14- تخلیه کمپوست و نظافت

برای اینکه در پرورش قارچ به موفقیت دست یابید، بهتر است از شخصی که در این زمینه تخصص کافی دارد، مشورت بگیرید تا سرمایه شما هدر نرفته و محصولی متناسب با هزینه ‌ها و زحمات خود برداشت کنید. اگر به مهارت ویژه‌ای در تولید و پرورش قارچ برسید، در یک سال حتی می ‌توانید پنج بار محصول برداشت کنید. مسئله‌ مهمی که پس از تولید و برداشت محصول قارچ با آن مواجه می ‌شوند، شیوه فروش و بهترین روش خرید و فروش قارچ در ایران است. در ادامه این مسئله مهم را بررسی می‌ کنیم.

مراحل تولید قارچ و پرورش قارچ

بهترین راه برای فروش قارچ در ایران

برای فروش قارچ در ایران راه ‌های متعددی وجود دارند و بستگی به سلیقه و استراتژی شما در روش ‌های خرید و فروش قارچ دارد. برخی از افراد که تولید بسیار انبوهی نداشته و به صورت محدود قارچ تولید می‌کنند، محصولات خود را به مشتریان محلی می ‌فروشند. از جمله بهترین روش خرید و فروش قارچ در ایران می ‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

1- فروش حضوری قارچ

در این روش می ‌توانید محصول تولید شده را به افراد مختلف بفروشید و در واقع خرده ‌فروشی قارچ را شروع کنید. این روش فروش قارچ اولین راهکاری است که به ذهن تولید کننده‌ های قارچ خطور می‌کند. برای خرده ‌فروشی قارچ می ‌توانید مغازه ‌ای را به این منظور درست کرده و محصولات خود را به فروش برسانید که خود به سرمایه ‌ای برای راه ‌اندازی مغازه نیاز دارید. اگر سرمایه لازم را ندارید می‌ توانید شخصا به بازارهای روز رفته و برای فروش قارچ اقدام کنید. خرده فروشی قارچ دکمه ای سفید سوددهی چندانی ندارد، زیرا ممکن است فروش خوبی نداشته باشید و یا اینکه قارچ‌ ها پس از چند روز خراب شوند.

2- فروش آنلاین قارچ

دیگر دوران فروش محصولات به صورت حضوری به سرآمده و افراد فروش اینترنتی و آنلاین را به فروش حضوری ترجیح می‌ دهند. به جرئت می ‌توان گفت که بهترین راه برای خرید و فروش قارچ در ایران فروش اینترنتی است. در این روش می توانید بدون محدودیت مکان و زمان محصول خود را به فروش می‌رسانید. فروش اینترنتی و آنلاین قارچ از این جهت حائز اهمیت است که کلیه واسطه ها میان خریدار و فروشنده حذف شده و سود بیشتری از فروش دریافت می‌کنید. مزایای فروش اینترنتی قارچ به شرح زیر هستند:

1- فروش در سریع ‌ترین زمان ممکن

2- جلوگیری از خراب شدن محصول

3- حذف کلیه واسطه ‌های فروش

4- راحت بودن فروش

5- حفظ کیفیت بالای محصول

بهترین راه های خرید و فروش قارچ

با توجه به موارد گفته شده بهترین راه فروش قارچ در ایران روش اینترنتی است. اگر تا به حال روش فروش اینترنتی را امتحان نکرده‌ اید توصیه می‌ کنیم هرچه زودتر اقدام کنید. اگر محصولات شما بسیار زیاد است می ‌توانید به کمک طراحان سایت، سایتی برای فروش محصولات خود طراحی کرده و با بهره‌ گیری از روش ‌های بازاریابی اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانید.

اگر فرصت برنامه ریزی برای فروش اینترنتی قارچ ندارید و یا زمان کافی برای رتبه گرفتن سایت خود در نتایج جستجو ندارید به فروشگاه های اینترنتی فروش قارچ معتبر اعتماد کنید. فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی قارچ در کشور می باشد که رتبه بالایی در نتایج جستجوی گوگل کسب نموده است و می توانید محصولات خود را با قیمت پیشنهادی خود بروی سایت درج نموده و به فروش برسانید.

3- عمده فروشی قارچ

فروش عمده قارچ نیز از جمله بهترین راه فروش قارچ در ایران بوده و با فروش به صورت عمده سود قابل ملاحظه ‌ای به دست خواهید آورد. در این روش محصول را به صورت عمده به شخص و یا فروشگاهی می ‌فروشید. به این منظور توصیه می کنیم که بهترین فروشگاه‌ ها برای خرید و فروش قارچ را شناسایی کرده و محصولات خود را با مناسب‌ ترین قیمت ممکن به این فروشگاه ‌ها بفروشید. بهتر است برای شناسایی فروشگاه‌ های مناسب وقت گذاشته و بهترین آن ‌ها را انتخاب کنید تا بیشترین سود ممکن را از فروش داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله برایتان از اهمیت پرورش قارچ در ایران گفتیم و بهترین روش خرید و فروش قارچ در ایران را برایتان شرح دادیم‌. پیشنهاد ما برای شما فروش اینترنتی قارچ است تا بیشترین سود ممکن را دریافت کنید. همچنین گفتیم که شناخت روش‌ های خرید و فروش قارچ بسیار مهم بوده و می‌ تواند رونق بسیار زیادی به کسب و کار شما ببخشد. تاکید می ‌کنیم اگر قصد شما عمده فروشی محصولات و تولیدات قارچ است بهتر است که بهترین فروشگاه ‌ها برای خرید و فروش قارچ را شناسایی کنید. به منظور شناسایی بهترین فروشگاه‌ ها جهت خرید و فروش قارچ می‌ توانید در اینترنت جست و جو کرده و اطلاعات زیادی در زمینه بهترین راه فروش قارچ در ایران کسب کنید.

جهت خرید و فروش قارچ به صورت آنلاین در فروشگاه پارسی قارچ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات (1)

sohrab

بسیار عالی خیلی ممنونم برای راهنمایی های عالی که جهت فروش قارچ دادید

نظر خود را بنویسید