فروش عمده ای قارچ

فروش عمده قارچ سوپر

فروش عمده ای قارچ

فروش عمده ای قارچ با قیمت ارزان می تواند مسئله ی تاثیر گذار و بسیار مهم برای کسب و کارهای مرتبط با صنایع غذایی و سایر کسب و کارهای مرتبط با تولیدات کشاورزی باشد.

همچنین فروش قارچ عمده ای بدون واسطه یا با حداقل واسطه می تواند کمک بسیار زیادی به چرخه تولید این محصول کشاورزی نماید و در تعدیل قیمت قارچ نیز اهمیت بالایی دارد.

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ فروشگاهی معتبر در زمینه خرید و فروش عمده ای قارچ های خوراکی است و انواع محصولات مرتبط با قارچ خوراکی را با قیمت ارزان و به طور مستقیم از کارخانه عرضه می نماید.

سفارش قارچ عمده ای

سفارش قارچ عمده ای که بیشتر مورد استقبال رستوران ها، فست فود ها، کافی شاپ ها و صنایع غذایی همچون کارخانه های کنسرو سازی، کارخانه های فرآورده های گوشتی و غذای آماده می باشد فواید بسیار بالایی نسبت به خریدهای جزیی دارد.

از فواید سفارش قارچ عمده ای می توان به کاهش قیمت نهایی خرید، کاهش هزینه حمل، خرید با ضمانت کیفیت، صرفه جویی در وقت و … اشاره کرد.

سفارش قارچ عمده ای بسته به بازار هدف می تواند دارای وزن های متفاوتی باشد.

فروش عمده ای قارچ می تواند از یک تا دو سبد قارچ برای کافی شاپ های کوچک و مصارف خانگی تا یک تا دو تن (و یا بیشتر) برای کارخانه های صنایع غذایی و یا مبحث صادرات قارچ متفاوت باشد.

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در زمینه عمده فروشی انواع قارچ خوراکی، فرآورده های قارچ و نهاده های تولید و بسته بندی قارچ فعالیت گسترده ای در تمامی نقاط ایران دارد و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

این فروشگاه در زمینه کیفیت و سلامت تمامی محصولات عرضه شده را ضمانت کرده و محصولات ارائه شده را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

برای سفارش قارچ عمده ای از فروشگاه آنلاین پارسی قارچ کافی است محصول مورد نظر خود را از طریق سایت parsigharch.com انتخاب نمایید و مقدار و وزن محصول را در سبد محصول تعیین و خرید خود را ثبت نمایید.

همچنین سفارش قارچ عمده ای از فروشگاه آنلاین پارسی قارچ از طریق تماس تلفنی و هماهنگی با واحد فروش از طریق شماره تماس 09331041004 نیز مقدور می باشد.

برای خرید قارچ عمده از فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ به نکات زیر دقت کنید:

  • برای سفارش قارچ عمده در وزن های بالا (بالاتر از 100 کیلوگرم) بهتر است سفارش قارچ خود را روز قبل به واحد فروش، فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ اعلام نمایید.
  • قابل ذکر است در سفارش عمده قارچ بلنچ در وزن های بالا (بالاتر از 300 کیلوگرم) که محصولی فرآوری شده می باشد و با توجه به حساسیت فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ در تأمین محصولات با کیفیت و تازه لازم است سفارش 2 تا 4 روز قبل به واحد فروش اعلام گردد.

فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ هم اکنون آمادگی خدمت رسانی و ارسال انواع قارچ خوراکی و محصولات مرتبط با قارچ به تمامی نقاط ایران می باشد.

قیمت قارچ عمده ای

قیمت های تعیین شده برای انواع قارچ خوراکی و محصولات مرتبط در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ طبق مصوبات انجمن قارچ تعیین می گردد.

در واقع تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ با نازل ترین قیمت و قیمت فروش قارچ در کارخانه می باشد.

قابل ذکر است که قیمت های اعلام شده قیمت قارچ عمده ای می باشد.

در ادامه مطلب می توانید لیست تعدادی از محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ را مشاهده بفرمایید.

با مراجعه به سایت parsigharch.com و انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید قیمت انواع محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی پارسی قارچ را ملاحظه کنید.

نظر خود را بنویسید